• آدرس : تهران، خیابان مطهری، تقاطع میرزای شیرازی، پلاک ۲۱۰، طبقه 1
  • آدرس : تهران، خیابان مطهری، تقاطع میرزای شیرازی، پلاک ۲۱۰، طبقه 1

وکیل کیفری در تهران

وکیل کیفری در تهران در موسسه حقوقی داوری بین المللی دادورزان معین انجام می‌شود. در واقع وکیل کیفری این امتیاز را دارد که فردی که ناتوان از اثبات بی گناهی خود است با کمک وکیل کیفری در تهران آن را اثبات کند. به طور کلی با کسب راهنمایی و مشاوره با یک فرد مجرب و آشنا به وکالت در امور کیفری​ فرد دارای دعاوی، مجازات نمی‌شود بلکه می‌تواند با کمک یک وکیل کیفری زبده در تهران برای یک فرد مجرم هم درخواست تخفیف یا تبدیل مجازات را کند.

اهمیت وکالت برای امور کیفری آنقدر زیاد است که خود قانون حضور وکیل تسخیری یا تعیینی را در برخی از جرائم الزامی دانسته است و داشتن وکیل را اجباری کرده است.

بهترین وکیل کیفری در تهران

طبق اصل برائت افراد را نمی توان مجرم دانست مگر اینکه عمل آنها طبق قانون جرم دانسته شود. جرایم در قانون مشخص شده است و مجازات آنها را نیز قانون تعیین کرده است. بنابراین وقتی کسی مرتکب یک عمل مجرمانه شود طبق قانون محاکمه خواهد شد.

مجازاتی که انتظار یک فرد مجرم را می کشد می تواند از جریمه نقدی تا شلاق و اعدام باشد. که نوع این مجازات را نوع جرم به وقوع پیوسته و شرایط وقوع آن و مجازات تعیین شده در قانون تعیین می کند اما گاهی شرایطی وجود دارد که می توان نوع مجازات را تبدیل کرد یا از دادگاه تخفیف خواست اینجاست که صحبت از وکالت در امور کیفری اهمیت خود را نشان می دهد.

وکیل کیفری در تهران نقش مهمی در رسیدگی به دعاوی کیفری دارد. و می تواند با یک وکالت و دفاع منطقی و درست روند پرونده شما را به طور کلی دگرگون کند. وکالت در امور کیفری مستلزم این است که وکیل بتواند با علاوه بر قوانین اصلی بر قوانین و مقررات روز آشنا باشد و بتواند از آنها به نفع متهم در دادگاه استفاده کند.

مطالعه بیشتر: وکیل جرایم سایبری 

بر مبنای قانون اساسی، وقتی یک نفر در یک چارچوب مقررات قانون مدنی، به موجب یک عقد وکالت، فرد دیگری را به عنوان جانشین تمام امور و مسئول انجام امور حقوقی و حقیقی خود قرار می‌دهد. در حقیقت فرد مورد نظر، به عنوان وکیل آن شخص معرفی می‌شود. چنین فردی می‌تواند تمامی امور مربوط به قانون و قضای آن فرد را بر عهده بگیرد.

بهترین وکیل کیفری در تهران شخصی است که علاوه بر دعاوی کیفری از جمله سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، انتقال مال غیر، جعل و استفاده از سند مجعول و غیره تبحر داشته باشد میبایست در شاخه های قضایی از جمله مبانی، مفاد و مواد حقوقی دارای تخصص باشد.

وکالت در امور کیفری

وکیل کیفری به چه کسی می‌گویند؟

وکیل کیفری در تهران به وکیل گفته می شود که در دعاوی کیفری تخصص دارد. دعاوی کیفری به مجموعه ای از امور خاص اطلاق می گردد. که پس از طرح آن دعاوی، دادگستری و در بیشتر اوقات دادسرا شروع به رسیدگی نموده و اقدام به کشف جرم، تعقیب متهم، تحقیقات مقدماتی می‌شود.

وکیل کیفری در تهران، کسی است. که دعاوی کیفری همچون سرقت و فروش مال غیر، جعل اسناد و مدارک، کلاهبرداری، ترک انفاق و اختلاس و غیره را اقامه‌ می‌دارد. وکلای کیفری در دادسرا، دادگاه کیفری، نظامی و سازمان تعزیرات حکومتی به وکالت می‌پردازند. وکیل کیفری در تهران از نظر آزادی فردی و حقوق قربانی با حساس ترین مشکلات جامعه سرو کار دارد.

وکیل پرونده کیفری در تهران

پرونده‌هاي مرتبط با ارتكاب جرايم کیفری، بخشي از پرونده‌هاي دادسرا را به خود اختصاص داده است. پرونده‌هاي كيفري، علاوه بر دادگاه بر حسب اقتضاي پرونده نياز به حضور و طي پروسه‌هاي قانوني در مراجعي از قبيل شوراي حل اختلاف، دادسرا و كلانتري مي‌باشد. از آنجايي كه پرونده‌هاي كيفري با موضوع مجازات (كيفر) سر و كار دارد. پرونده‌هاي حساسي هستند و در عين حال اين پرونده‌ها ، پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارند.

يك وكيل كيفري، علاوه بر برخوداري از دانش حقوقي در زمينه موضوعات كيفري بايد از ابتكار عمل، خلاقيت و هوشمندي لازم برخوردار باشد. تا بهتر بتواند از ظرفيت‌هاي موجود در قانون شرايط و فضاي كلي پرونده و حتي اظهارات طرف مقابل به نفع موكل خود و البته در راستاي تحقق عدالت استفاده نمايد.

برخي از موضوعات پرونده‌هاي كيفري به شرح: سرقت، كلاهبرداري، تخريب، خيانت در امانت، جعل و استفاده از سند مجعول، مواد مخدر، توهين، تهديد، افتراد، قتل، آدم‌ربايي، تجاوز، ربا‌خواري، جرايم‌اقتصادي، جرايم مربوط به قاچاق كالا و ارز، زورگيري، ضرب و جرح، تصرف عدواني، شرب‌خمر، صدور چك بلامحل، فروش مال غير و … مي‌باشد.